.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاپ اخلاق به « آمل » رفت + حواشی و تصاویر
مسابقات جودو مازندران « جام شهید گرجی » برترین های خود را شناخت
عدم حضور مسئولان استانی و شهرستانی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، فرماندار قائم شهر ، اعضای شورای اسلامی و... انتقاد و گلایه مندی تماشاگران ، پیشکسوتان جودو و برخی از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات را به همراه داشت ...
مسابقات جودو مازندران « جام شهید گرجی » برترین های خود را شناخت

رقابت های جودو مازندران جام شهید محمد مهدی گرجی با قهرمانی قائم شهر خاتمه یافت.

به گزارش مازندلیگ، رقابت های جودو مازندران ، جام جودوکارشهید محمد مهدی گرجی که روزپنج شنبه درسالن جهان پهلوان تختی قائم شهر برگزارشد ، تیم قائم شهر با 3 طلا 1 نقره و 2 برنز به مقام قهرمانی دست یافت.

در این دوره از مسابقات که از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بود ،  تیم ساری با  2 طلا و 1 نقره و 1 برنز و چالوس نیز با 1 طلا و 2 نقره  عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و جوایز نقدی مسابقات را از آن خود کردند.

تیم آمل هم به عنوان با اخلاق ترین تیم حاضر در این رقابت ها معرفی شد.

این مسابقات با حضور 107 جودوکار از 17 شهر مازندران برپا که  12 شهرستان با ترکیب کامل در همه اوزان حاظر شدند .

به گزارش مازندلیگ، اعضای هیات جودو مازندران پیش از آغاز این رقابت ها ،  به دیدار خانواده شهید گرجی از جودوکاران نامدار مازندران رفتند و از خانواده وی تجلیل کردند .

حاشیه ها :

-تماشاگران قائم شهری از این مسابقات استقبال پر شوری داشتند تا جایی که در ساعاتی از روز بسیاری از تماشاگران ایستاده مسابقات را پیگیری می کردند .

- حضور باتوان علاقه مند به ورزش جودو در سالن ، نشان داد که مسئولان هیئت جودوی مازند ران باید شرایط لازم را برای بانوان علاقه مند به این رشته ورزشی بیشترفراهم نمایند .

- آیت الله معلمی ، امام جمعه قائم شهر و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان ، مهمان ویژه این دوره از مسابقات بود .

- مجتبی قدمی ، رئیس هیئت جودوی استان و فرشید قدیمی ، رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر در لحظه به لحظه برگزاری مسابقات در سالن حضور داشته و از نزدیک برگزاری جام را به خوبی مدیریت کردند .

- عدم حضور مسئولان استانی و شهرستانی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، فرماندار قائم شهر ، اعضای شورای اسلامی و... انتقاد و گلایه مندی تماشاگران ، پیشکسوتان جودو و برخی از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات را به همراه داشت .

- حضور مستمر و پر انرژی احمد رضا شیرسوار ، مدیرعامل سازمان آتش نشانی قائم شهر و همکارانش و اهدای هدایا به قهرمانان جودو ، تماشاگران را به وجد آورد و نشویق ممتد آنان از نکات جالب این دوره از مسابقات بود که نشان داد ورزشدوستان مازنی قدرشناس مسئولانی هستند که  صادقانه در حوزه ورزش ورود می نمایند .

- در بخشی از مسابقات و در قالب اختتامیه دقایقی مدح اهل بیت عصمت و طهارات خوانده شد .

- در اطراف سالن برگزاری جام ، تصاویر و نام های شهدای جودو کار مازندران زینت بخش مسابقات بود .

- از نکات قابل تحسین این جام ، آغاز بدون تاخیر رقایت ها بود که راس ساعت 9 صبح و طبق زمانبندی قبلی صورت پذیرفت .

- ازاعضای شورای شهر قائم شهر، تنها بهنام طیبی و از روسای ادارات شهرستان نیز رسولی ، رئیس آموزش و پرورش حضوریافتند .

- در بخشی از اختتامییه ، مسئول ستاد برگزاری مسابقات از همکاری صمیمانه یحیی علی نژاد ، مدیر فرهنگی شهرداری قائم شهر در برگزاری این جام قدردانی نمود .

- گرمای سالن جهان پهلوان تختی قائم شهرهرچند هیچگاه مانع حضور خیل عظیم علاقه مندان به ورزش نمی شود اما شرایط سختی را برای ورزشکاران و تماشاگران بوجود آورد .

- مراسم اهدای جوایز ، کاپ قهرمانی و اخلاق و توزیع مدال ها با شور و حال خاصی برگزار شد .

- همه ورزشکاران حاضر و همراهان ، داوران و مهمانان ، ناهار را مهمان برگزار کنندگان مسابقات بودند .

- حضور اهالی رسانه ها و خبرنگاران در این جام چشمگیر بود .

عکس : عباس ناساری

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جودوکار آملی 1 شهريور 1393
جام با شکوهی بود . میزبانی مسابقات هم بی نظیر بود . از هیئت جودوی مازندران تشکر می کنم . خصوصا از آقای مرزبان عزیز دبیر هیئت استان که لحظه ای آرام و قرار نداشت .
نوشهری 1 شهريور 1393
اگر می گذاشتند تیم نوشهر شرکت کنه اونوقت قائم شهری ها و ساروی ها باید خواب مدال رو می دیدند . آقایان هیئت استان مشکل نیم جودوی نوشهر را حل کنند . ما نمیخایم زیر نظر چالوس باشیم . اگر ده سال هم از همه مستبقات محروم بمانیم باز هم زیر نظر چالوس نمی رویم .
پیشکسوت جودو 1 شهريور 1393
برگزاری این مسابقات با شکوه و تقارن آن را با انتصاب حاج خبیب حسین زادگان به فال نیک می گیریم . امیدواریم مدیر کل جدید مثل قبلی ها فوتبال زده نباشد و به رشته های پر طرفداری مانند جودو هم نگاهی داشته باشد .امروز وظیفه خودم دانستم به حاح خبیب خیر مقدم و تبریک بگم از طرف جامعه جودو اما اگر او هم در حق جودو کم لطفی کند انتقاد و فریاد خواهم کشید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.